Bazuar në Nenin 39 të Statutit të Universitetit EPOKA, Bordi Administrativ është organi më i lartë administrativ kolegjial, i cili garanton përmbushjen e misionit, qëndrueshmërinë administrative dhe financiare të institucionit. Bordi Administrativ mbikëqyr dhe kontrollon aktivitetet e Universitetit në lidhje me menaxhimin administrativ, financiar, ekonomik dhe asetet e tij.Anëtarët e Bordi Administrativ emërohet nga Bordi Mbikëqyrës i Shoqërisë Themeluese për një periudhë pesëvjeçare dhe mund të riemërohet.
Bordi Administrativ përbëhet nga pesë anëtarë.Këshilli Mbikëqyrës i Shoqërisë Themeluese emëron Kryesuesin dhe Zëvendës Drejtuesin e Bordit Administrativ ndërmjet anëtarëve të tij për një periudhë pesëvjeçare, me të drejtë riemërimi.
Rektori, dekanët, drejtorët e njësive bazë dhe administratorët e Administratës nuk mund të jenë anëtarë të Administratës, por mund të ftohen të marrin pjesë në mbledhjet e saj. Administratori i Universitetit kryen funksionin e raportuesit në mbledhjet e Bordeve Administrative të Universitetit.Në të gjitha rastet, vendimet merren nga shumicë e thjeshtë dhe me pjesëmarrjen e të paktën gjysmës së anëtarëve. Në rast të barazisë së votave, vota e Kryetarit është vendimtare. Kryetari i Bordit Administrativ siguron zbatimin e vendimeve të marranga ky Bord.Mënyra e funksionimit të Bordit Drejtues, si dhe të drejtat dhe detyrimet e anëtarëve përcaktohen në Rregulloren e Bordit Administrativ.