Studentët e Universitetit Epoka nga programi i Menaxhimit të Marketingut Ndërkombëtar dhe Logjistikës patën mundësinë të merrnin pjesë në një forum të hapur informativ, të organizuar nga Prof. Dr. Osman Koroglu, pedagog i Marketingut Digjital. Folësja e ftuar, Judoris Merkaj, e diplomuar nga Universiteti EPOKA tashmë Oficere e Komunikimeve në Zyrën Rajonale për Bashkëpunimin e Rinisë (RYCO), ndau ekspertizën e saj për fuqinë e tregimit të tregimeve në marketing.
Merkaj, e cila gjithashtu ka themeluar agjencinë kreative Sfera Studios, diskutoi se si kompani si Apple, Toms dhe AirBNB përdorin tregimet për të krijuar lidhje më të thella me audiencat. Ajo gjithashtu shqyrtoi se si teknologjitë në zhvillim, si realiteti virtual (VR) dhe realiteti i shtuar (AR), po përdoren për të përmirësuar tregimtarinë dhe krijuar përvoja të pasura që angazhojnë përdoruesit në mënyra të reja. Shembujt e saj theksuan natyrën në zhvillim të marketingut dhe potencialin që këto teknologji kanë për të transformuar komunikimin e markave.
Një pjesë e rëndësishme e mesazhit të Merkaj ishte rëndësia qartësimit të ideve për drejtimin e karrierës para se të ndjekësh një master. Ajo mbështeti mendimin për të marrë një vit ndërprerjeje për të eksploruar interesat dhe pasionet personale. Sipas Merkaj, ky periudhë reflektimi është thelbësor për të identifikuar atë që vërtet të motivon dhe për të marrë vendime më të informuara për të ardhmen tënde akademike dhe profesionale.
Merkaj gjithashtu inkurajoi studentët të shfrytëzojnë mundësitë e praktikave gjatë kësaj periudhe. Ajo theksoi se si përvoja e botës reale, si ajo që ofrohet përmes projekteve të RYCO-së të fokusuar në rininë, mund të ofrojë njohuri të çmuara mbi rrugët e karrierës dhe të ndihmojë studentët të zhvillojnë aftësi që janë të drejtpërdrejta për industrinë e marketingut.