Universiteti EPOKA dhe Universiteti Teknik i Dresdenit kanë bashkëpunuar përsëri për të promovuar bashkëpunimin akademik dhe mësimin ndërkulturor. Duke u bazuar në suksesin e iniciativës së vitit të kaluar, Moduli i Dytë i Mësimit të Bashkëpunuar Virtual (VCL) u hap në Dresden, Gjermani, duke shënuar fillimin e një programi dy-mujor bashkëpunimi mes studentëve, E-Tutorëve dhe stafit akademik.
Ky modull inovativ integroi kursin e Menaxhimit Strategjik të Dr. Esmir Demaj në Universitetin EPOKA me modulin Virtual Collaborative Learning (VCL) të Prof. Dr. Eric Schoop në Universitetin Teknik të Dresdenit. Nën temën e këtij viti, “Krijimi i Tiranës si një Smart City,” studentët nga të dy universitetet do të angazhohen në një hulumtim të thellë mbi konceptet e Smart City, bashkëpunimin virtual përtej kufijve dhe zgjidhjet e qëndrueshme për sfida reale.
Programi filloi me 18 studentë të Universitetit EPOKA që vizituan Universitetin Teknik të Dresdenit nga 8 deri më 12 prill 2024. Gjatë kësaj jave dinamike, studentët morën pjesë në punëtori intensive dhe seanca bashkëpunuese, duke iniciuar idetë e projekteve të tyre në një mjedis akademik rigoroz dhe të pasur kulturor. Përveç aktiviteteve akademike, ekskursione kulturore ndihmuan në krijimin e miqësive dhe forcimin e kompetencave ndërkulturore mes pjesëmarrësve. Gjatë dy muajve të ardhshëm, grupe të përziera studentësh nga të dy universitetet do të bashkëpunojnë virtualisht për të rafinuar dhe finalizuar propozimet e projekteve të tyre, duke u fokusuar në zgjidhje inovative për sfida të përbashkëta në temën e Smart City.
Për të ardhmen, 27 studentë dhe staf nga Universiteti Teknik i Dresdenit janë të planifikuar të vizitojnë Universitetin EPOKA gjatë javës së fundit të majit 2024. Faza përfundimtare do të kulmojë me prezantimin e projekteve të finalizuara dhe pasqyrave për komunitetin akademik dhe palët e interesuara. Për më tepër, janë planifikuar vizita në terren dhe eksplorime kulturore të Shqipërisë, duke pasuruar më tej përvojën e shkëmbimit.
“Ky program i shkëmbimit virtual të bashkëpunimit tregon fuqinë transformuese të bashkëpunimit ndërkombëtar. Duke bashkuar studentë nga grupe të ndryshme, ne jo vetëm që po pasurojmë përvojën e tyre edukative, por po i pajisim ata gjithashtu me aftësitë dhe perspektivat e nevojshme për të shpërthyer në një botë gjithnjë e më të lidhur,” theksuan të dy Prof. Schoop dhe Dr. Demaj.
I financuar nga marrëveshja KA171 Erasmus+ për shkëmbimet fizike dhe mbështetur nga Projekti COWEB për komponentin virtual, ky modull VCL thekson angazhimin e Universitetit EPOKA dhe Universitetit Teknik të Dresdenit për të promovuar inovacionin, bashkëpunimin dhe qytetarinë globale mes trupës së studentëve.