calendar January 6, 2025
Sell-a-Drink 2025: Kreativiteti dhe Shpirti Sipërmarrës në Universitetin Epoka
BUS Business Administration Sell-A-Drink Course Project Social Business
news-image news-image news-image news-image news-image news-image news-image news-image news-image

Projekti i shumëpritur Sell-a-Drink 2025 u mbyll me sukses të premten, më 9 janar 2025, duke sjellë gjallëri dhe energji sipërmarrëse në kampusin e Universitetit Epoka. Pjesë e kursit BUS103 Introduction to Business nga Mikaela Süslü, ky projekt sfidoi 15 grupe studentësh të krijonin, promovonin dhe shisnin pije unike, duke transformuar idetë e tyre në biznes të mirëfilltë.

 

Epokall u shpall fituesi i këtij edicioni me idenë e tyre të thjeshtë, por të jashtëzakonshme: lëng portokalli i freskët, me portokalle të siguruara nga prodhues vendas shqiptarë. Mbështetja e tyre për bizneset lokale, e kombinuar me marketingun strategjik dhe ekzekutimin e shkëlqyer, i bëri ata të dalloheshin.

 

Ndërkohë, grupi Sobershots u shndërrua në të preferuarin e konsumatorëve, falë pijeve të tyre të shëndetshme, si ato me xhenxhefil, spinaq, kivi dhe mollë. Pija e tyre ishte aq e pëlqyer sa shumë klientë u rikthyen dhe sollën shokë me vete; një vajzë madje solli tetë mikesha në stendën e tyre pasi provoi produktin.

 

Grupet e tjera gjithashtu shfaqën kreativitet dhe inovacion të jashtëzakonshëm:

  • Cuppies shërbyen milkshake përkrah kafesë dhe kapuçinove të shkëlqyera, duke e bërë stendën e tyre një destinacion të preferuar për të gjithë adhuruesit e ëmbëlsirave.
  • Citrusblast, një tjetër grup i fortë, rivalizoi Epokall me pijet e tyre të shkëlqyera me bazë agrumesh
  • Cheersy ofruan mocktails mojito të cilët i shtuan kampusit një atmosferë plot stil dhe trend.
  • Chocobliss shfaqi kreativitet me pijet e tyre, të zbukuruara me mbushje të shijshme.
  • Twisted Cherry krijoi një mocktail freskues duke kombinuar lëng Amita, Sprite dhe feta limoni, një përzierje e shijshme dhe inovative.
  • Mystic Mix tërhoqi vëmendjen me paketimin dhe logon e tyre unike, duke e bërë të gjithë të pyesnin për pijen misterioze që kishin krijuar.
  • The Click sollën ujë Lajthiza dhe produkte të reja si vitamin water dhe pije premium, duke ofruar një alternativë freskuese.

 

Gjatë projektit, studentët duhej të mendonin në mënyrë strategjike për elementë kryesorë të biznesit, si çmimi, vendndodhja, reklama, promovimi dhe strategjitë e shpërndarjes. Shumë grupe lanë mbresa me vëmendjen e tyre ndaj detajeve të vogla, si markimi i produkteve me logot e tyre, krijimi dhe shpërndarja e broshurave, si dhe përdorimi i Instagram-it për të tërhequr klientët.

 

Projekti Sell-a-Drink jo vetëm që i dha studentëve përvojë praktike në planifikimin e biznesit dhe angazhimin me klientët, por gjithashtu krijoi një atmosferë të gjallë dhe festive në kampus, duke vënë në pah kreativitetin dhe shpirtin sipërmarrës.

 

Urime Epokall-it për performancën e tyre të jashtëzakonshme dhe të gjitha grupeve për punën e palodhur, energjinë dhe idetë e tyre fantastike. Ky edicion i Sell-a-Drink ishte një sukses i padiskutueshëm dhe një tregues i talentit të studentëve të Universitetit Epoka!

 

 

Sell-a-Drink 2024

epoka-logo
info@epoka.edu.al
+355 4 2232 086 - +355 4 2222 117
Rr. Tirane-Rinas, Km. 12 1032 Vore Tirana, Albania